Javne službe

Vidite ovu stranu u: English

Državne institucije i javne ustanove na svim nivoima (međunarodnom, nacionalnom ili lokalnom) funkcionišu u okruženju koje karakterišu povećana ekonomska migracija, demografske promene, smanjenje prirodnih resursa, sve veća zabrinutost za bezbednost, kao i sve zahtevnije biračko telo.

Zemlje u tranziciji kao što je Srbija suočavaju se sa dodatnim izazovima. Naša radna grupa nadležna za usluge preduzećima u javnom sektoru usmerena je na pružanje usluga pomoći državnim institucijama i javnim ustanovama u prevazilaženju izazova. U našem radu koristimo znanja i iskustva domaćih i stranih stručnjaka kako bismo za potrebe klijenata obezbedili najbolja moguća rešenja.

Zaposleni u PwC veruju da postoje brojni načini na koje državne institucije i javne ustanove mogu da unaprede efikasnost i uspešnost evaluacije, implementacije i praćenja politike obezbeđivanja usluga prilagođenih potrebama savremenog korisnika. Istovremeno, državne institucije i javne ustanove su dužne da teže opreznijem pružanju usluga, kao i tome da se prema javnosti odnose sa više odgovornosti i da obezbede transparentnost i održivost poslovanja.

  • Usluge revizije finansijskih izveštaja i usluge srodne reviziji, savetovanje u oblasti računovodstva, kao i u oblasti Međunarodnih računovodstvenih standarda javnog sektora (IPSAS) i Međunarodnih standarda finansijskog izveštavanja (IFRS)
  • Pronalaženje investitora
  • Savetovanje u pogledu izvora finansiranja
  • Budžetski programi
  • Upravljanje, praćenje i procenjivanje rezultata poslovanja
  • Savetovanje u pogledu vladinih fondova i državne pomoći
  • Savetovanje u pogledu upravljanja sredstvima
  • Unapređenje efikasnosti upravljanja, kao i efikasnosti upravljanja finansijama i ljudskim resursima
  • Uspostavljanje sistema „stimulacije i nagrade“, kao i naknada u skladu sa ostvarenim rezultatima rada
  • Strateško upravljanje
  • Balance Scorecard – Pregled stanja u preduzeću čiji se rezultati koriste kao merilo odnosno kriterijum za ocjenjivanje poslovanja.
  • Inovativna rešenja u pružanju javnih usluga
  • Benchmarking – Utvrđivanje “najbolje prakse” na osnovu definisanih standarda, normi ili referentnih vrednosti
  • Procena rizika od prevare/pronevere i kvalifikovanje prevara
  • Istraživanje korupcije i prevara
  • Sprečavanje utaje poreza
  • Elektronsko oporezivanje
  • Ponovna izrada nacrta ukupne PDV/poreske regulative
  • Javno privatno partnerstvo (PPP)
  • Informacione tehnologije (IT)
  • Elektronska uprava (eUprava)
  • Poslovni pristup orijentisan ka klijentu
  • Sve usluge objedinjene na jednom mestu (One stop shop centri)
  • Javne nabavke