Pomoć i podrška organizaciji u oblastima poreskih pitanja nakon akvizicije
Copy link
Link copied to clipboard
Pomoć i podrška organizaciji u oblastima poreskih pitanja nakon akvizicije predstavlja finalni korak u postupku spajanja, pripajanja i preuzimanja preduzeća. To je odlična prilika da poreska služba u preduzeću definiše novi pravac poslovanja što doprinosi očuvanju efikasne poreske strukture.
Postojanje uspešne poreske službe u preduzeću je od vitalnog značaja za unapređenje poslovnih interesa i smanjenje ukupnih rizika. Redovna kontrola funkcionisanja poreske službe i pomoć istoj omogućavaju preduzeću da ostvari svoje poslovne ambicije.
Klijentima pomažemo da unaprede rezultate poreskog planiranja, obračunavanja poreza, finansijskog izveštavanja i usaglašavanja sa zakonskom regulativom.
Stanje u vašem preduzeću:
Želite da minimizirate administrativne troškove i troškove usaglašavanja sa poreskim propisima;
Želite da minimizirate mogućnost nastanka greške u pogledu obračuna poreza;
Želite da unapređene interne kontrole i ažuriranu dokumentaciju;
Želite da obezbedite bolju saradnju između poreske službe i službe finansija;
Želite bolji kvalitet podataka i automatizaciju procesa;
Potrebno vam je efikasnije kretanje gotovinskog kapitala i repatrijacija dobiti;
Potrebna vam je pomoć u rešavanju poreskih pitanja;
Želite da unapredite znanje iz oblasti poreskih propisa;
Želite da uspostavite efikasan sistem interne kontrole;
Želite da ostvarite efikasnu komunikaciju sa drugim organizacionim jedinicama.
Naše usluge:
Definisanje organizacione strukture poreske službe, funkcija i linija izveštavanja;
Analiza rada poreske službe;
Ocena stručnih kompetencija;
Pregled i revizija usaglašenosti sa zakonskom regulativom;
Pomoć u pripremi poreskih prijava i druge relevantne dokumentacije;
Uvođenje poreske strategije i strategije upravljanja rizicima.