Sertifikat u oblasti upravljanja ljudskim resursima CIPD instituta (CHRM)

Start adding items to your reading lists:
or
Save this item to:
This item has been saved to your reading list.

Šta je to CIPD?

Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD) jedna je od vodećih svetskih profesionalnih organizacija za HR i razvoj zaposlenih sa više od 135 000 članova širom sveta. Zaposleni u ovoj organizaciji znaju kako izgleda „dobar HR“ i šta bi to HR profesionalci trebalo da znaju i šta bi trebalo da rade u različitim fazama svog profesionalnog razvoja bez obzira da li su specijalizovani za određenu oblast HR-a ili ne, i da li rade u međunarodnim ili lokalnim kompanijama. PwC Akademijaje odobrenipartner za razvoj i održavanje CIPD programa kvalifikacija. UCentralnoj i Istočnoj Evropi nudi profesionalne kvalifikacije početnog i srednjeg nivoa u oblasti HR-a i obuke i razvoja zaposlenih.

CHRM sertifikat će unaprediti vašu sposobnost evaluacije uspešnosti različitih HR modela i praksi, kao i razumevanja uticaja koji eksterni faktori imaju na HR aktivnosti.

Šta je potrebno da uradim da dobijem kvalifikaciju?

  • 1 godina studijskog programa akreditovanog od strane CIPD-a, sa predavačem iz PwC-a.
  • 10 trening dana.
  • Vebinari i rad u virtuelnoj učionici nakon svake teme(6x60 minuta, zasnovano na studiji slučaja).
  • Ispit u formi eseja/studije slučaja/izveštaja od 3000 reči koji se predaju online procenjivačima nakon svake obrađene teme.
  • Samousmereno učenje(preporučena literatura–knjige, članci i istraživanja; uloženo vreme otprilike odgovara broju sati provedenim na treninzima).
  • Podrška ličnog tutora.
  • Predavanja na engleskom jeziku.

View more

Kome je namenjen sertifikat CHRM CIPD instituta

CHRM je namenjen Vama ako ste zaposleni u HR-u i želite da proširite svoja znanja i veštine za potrebe ličnog i profesionalnog razvoja. Ako želite da steknete profesionalni nivo članstva u CIPD institutu, steknete kredibilitet i reputaciju, onda je ova kvalifikacija za Vas.

Ova kvalifikacija namenjena je osobama koje se bave uspostavljanjem HR politika i strategija, a koje imaju potrebu da razumeju ulogu ljudskih resursa u širem kontekstu organizacije i okruženja.

View more

Predavač: Milana Malešev

Milana Malešev: predavač na programu za sticanje Sertifikata u oblasti upravljanja ljudskim resursima (CHRM) Ovlašćenog instituta za razvoj kadrova (CIPD) 

Milana je zaposlena kao predavač i konsultant u PwC Akademiji u Beogradu. Član je regionalnog tima nadležnog za obuku i razvoj zaposlenih čiji je zadatak da pruža podršku razvoju menadžera i talentovanih kadrova u kompanijama PwC u regionu centralne i istočne Evrope. Ona obavlja funkciju savetnika za pitanja razvoja ljudskog kapitala u kompaniji PwC u Srbiji.

Milana Malešev - detaljna biografija

View more

Kome je namenjen sertifikat CHRM CIPD instituta

CHRM je namenjen Vama ako ste zaposleni u HR-u i želite da proširite svoja znanja i veštine za potrebe ličnog i profesionalnog razvoja. Ako želite da steknete profesionalni nivo članstva u CIPD institutu, steknete kredibilitet i reputaciju, onda je ova kvalifikacija za Vas.

Ova kvalifikacija namenjena je osobama koje se bave uspostavljanjem HR politika i strategija, a koje imaju potrebu da razumeju ulogu ljudskih resursa u širem kontekstu organizacije i okruženja.

View more

Detalji

Mesto:

PwC Akademija (Omladinskih brigada 88a, Novi Beograd)

Početak:

22. oktobar 2018.

Jezik:

Engleski jezik

Cena:

3.200 EUR + VAT

Rok za prijavu:

1. septembar 2018.

Popust za rane prijave (do 1.08.2018.):

3.000 EUR + PDV

CIPD registracija i članarina:

220 GBP

Otkazivanje učešća na obuci:

Ukoliko je učešće polaznika na obuci otkazano pisanim putem najmanje 20 radnih dana pre početka obuke, PwC će izvršiti refundacije uplaćene kotizacije.

* Postoji mogućnost davanja korporativnih popusta. Molimo vas da pozovete za više informacija.

View more

Plan i program obuke za sticanje sertifikata u oblasti upravljanja ljudskim resursima (CHRM)

Blok I - 3 dana

Unapređenje profesionalne prakse - DVP

Polaznici obuke stiču:

  • Razumevanje o tome šta je potrebno da bi neko postao uspešan i efikasan HR profesionalac.
  • Sposobnost da uspešno i efikasno obavljaju poslove HR profesionalca.
  • Sposobnost da uspešno i efikasno obavljaju poslove kao deo radne grupe odnosno kao član tima koji svojim angažovanjem obezbeđuje dodatni kvalitet organizaciji.
  • Sposobnost da primenjuju tehniku kontinuiranog profesionalnog razvoja u cilju kreiranja, sprovođenja i analize ličnog plana profesionalnog razvoja.

Poslovni problemi u kontekstu HR-a - CHR

Polaznici obuke stiču:

  • Razumevanje ključnih problema savremenog poslovanja koji utiču na funkciju HR-a u organizacijama u javnom, privatnom i neprofitnom sektoru.
  • Razumevanje ključnih spoljnih faktora koji utiču na poslovanje organizacija i funkciju HR-a.
  • Razumevanje uloge HR-a u rešavanju problema savremenog poslovanja i spoljašnjeg okruženja.
  • Razumevanje načina na koji se kreiraju i razvijaju strategija i praksa u oblasti ljudskih resursa.
  • Znanja u oblasti identifikovanja i reagovanja na kratkoročne promene u poslovanju i spoljašnjem okruženju.

Blok II - 3 dana

Korišćenje informacija u oblasti HR-a - UIN

Polaznici obuke upoznaju načine:

  • Identifikovanja i analiziranja odgovarajućih izvora podataka o ljudskim resursima.
  • Sprovođenja istraživanja manjeg obima i analize dobijenih rezultata.
  • Izvlačenja konkretnih zaključaka i ocenjivanja opcija za uvođenje promena.
  •  Jasnog i poslovno usmerenog pismenog izveštavanja o problemima u oblasti HR-a.

Upravljanje sistemom nagrađivanja zaposlenih -RMT

Polaznici obuke stiču:

  • Razumevanje poslovnog konteksta u kome se zaposleni nagrađuju i načina korišćenja informacija o radu zaposlenih za potrebe njihovog nagrađivanja.
  • Razumevanje osnovnih aspekata neophodnih za donošenje odluke o nagrađivanju zaposlenih.
  • Razumevanje osnovnih principa, politika i prakse u oblasti nagrađivanja zaposlenih.
  • Razumevanje uloge rukovodilaca različitih sektora u organizaciji u promovisanju kulture. uspešnog poslovanja, donošenju odluka o nagrađivanju zaposlenih i održavanju dobrih rezultata poslovanja.

Blok III - 2 dana

Privlačenje i planiranje talenata - RST

Polaznici obuke stiču:

  • Razumevanje savremenih trendova na tržištu rada i njihovog značaja za različite tipove organizacija u različitim zemljama.
  • Sposobnost obavljanja ključnih aktivnosti planiranja talenata.
  • Razumevanje doprinosa razvoju strategije za privlačenje talenata.
  • Sposobnost uspešnog regrutovanja i odabira kadrova, u skladu sa zahtevima zakonske regulative i dobrom praksom.
  • Razumevanje načina na koji se postiže visoka stopa zadržavanja zaposlenih.

Blok IV - 2 dana

Implementacija coaching-a i mentorstva - ICM

  • Razumevanje prirode, svrhe i vrednosti coaching-a i mentorstva u organizacijama.
  • Razumevanje različitih načina na koje coaching i mentorstvo mogu da se implementiraju u organizacijama.
  • Sposobnost pružanja podrške implementaciji coaching i/ili mentorskih programa u okviru organizacije.

Format programa

Kontakt

Miro Smolović
Lider PwC akademije
Tel: +381 11 3302 100
E-mail

Tatjana Dedić
Koordinator, PwC Akademija
Tel: +381 64 8574017
E-mail

Pratite nas