PwC Mini MBA - agenda i sadržaj

PwC Mini MBA je program obuka koji je fokusiran na najvažnija poslovna  znanja i veštine.
Suštinski, on pruža polaznicima jasniju sliku o organizacijama, njihovoj strukturi i metodologiji rukovođenja. Mi nudimo znanje koje vredi i koje se može upotrebiti u svakodnevnom poslovanju.


PwC Mini MBA program

Koji je sadržaj obuke?

PwC Mini MBA program traje ukupno 15 dana (100 sati obuke) i 2,5 sata za završni rad na temu studije slučaja.

Raspored i sadržaj sesija

*PwC zadržava pravo izmene datuma

 


Sesija 1 i 2: Mapiranje poslovnih procesa, profesionalna etika i korporativno upravljanje / Korporativna i poslovna strategija

Osnove (vizija, misija, interesne strane i upravljanje), analiza stanja poslovnog okruženja, konkurencija. Razumevanje profitabilnosti sektora i razumevanje tržišta. / Razumevanje strategije razvoja na osnovu ključnih faktora uspeha, portfolija i interne analize.

Izbor opcija za razvoj i inovativnost.


24 sata
03-04-05. oktobar 2019.

 

loading-player

Playback of this video is not currently available


Sesija 3: Liderstvo u 21. veku

Razumevanje liderstva i njegovih elemenata u savremenom poslovanju i stvaranje povoljnog poslovnog okruženja.

12 sati
18 - 19. oktobar 2019.

 

loading-player

Playback of this video is not currently available


Sesija 4: Usklađenost elemenata unutar organizacije

Razumevanje povezanosti između organizacione strukture i uspešnog upravljanja poslovnim procesima.

12 sati
1 - 2. novembar 2019.

 

loading-player

Playback of this video is not currently available


loading-player

Playback of this video is not currently available

Sesija 5: Osnove računovodstva i finansijski menadžment

Osnove računovodstva, finansijski menadžment i upravljanje rezultatima rada.

12 sati
15 -16. novembar 2019.


Sesija 6: Upravljanje projektima u svakodnevnom poslovanju  

Osnove računovodstva i finansijski menadžment i ukupan učinak poslovanja.

12 sati
22 - 23. novembar 2019.

 


Sesija 7: Marketing u eri digitalnih tehnologija

Razumevanje marketinga, ponašanje potrošača, brendiranje i promocija putem interneta

12 sati
6 - 7. Decembar 2019.

 

loading-player

Playback of this video is not currently available


Sesija 8: Inovacije i kreativno razmišljanje   

Sticanje razumevanja o tome na koji način inicirati proces inovacija, zašto su inovacije potrebne za opstanak kompanije na tržištu, kako podstaći kreativno razmišljanja pomoću specifičnih alata i modela

8 sati
20. decembar 2019.

loading-player

Playback of this video is not currently available


Sesija 9: Rekapitulacija – Izrada plana poslovanja, odnosno analize poslovanja

Simulacija analize poslovanja. Zadavanje studije slučaja.

8 sati
21. decembar 2019.

 

Završni rad

Završni rad na temu studije slučaja.

2,5 sata
26. decembar 2019.

 


Kontakt

Miro Smolović

Lider PwC akademije, PwC Serbia

Tel: +381 11 3302 100

Tatjana Dedić

Koordinator, PwC Akademija, PwC Serbia

Tel: +381 11 3302 100

Pratite nas