Uvod u uvid

Monete modernog marketinga sa Lazarom Džamićem

Dve najdragocenije monete modernog marketinga su kreativna ideja i uvid (insight). Ali, šta je uvid u modernom brend bildingu, koji su izvori uvida, koja je razlika između podatka i uvida i koja je uloga uvida u brend i kreativnom procesu?
Tome će biti posvećen PwC Open Seminar na kome će domaćin biti Lazar Džamić, koji će učesnicima pomoći da nađu odgovore na gornja pitanja kroz četiri modula predavanja, studije slučajeva, dve radionica na zadati brief, kao i ingeniozni odgovor na najteže pitanje u marketinško-kreativnom procesu: šta raditi ako nema uvida..?

Teme koje će biti obuhvaćene:
  • Šta je uvid?
  • Izvori uvida
  • Uloga uvida u kreativnom procesu
  • Šta ako nema uvida?
  • Studija slučaja

 


Lazar Džamić je predavač na katedri za Digitalni Marketing na Fakultetu za Medije i Komunikaciju u Beogradu (FMK) i jedan od najpoznatijih brend i marketing edukatora u regionu, sa više od 20 godina strateškog marketinškog iskustva na jednom od najkonkurentnijih tržišta na svetu.

Lazar je bivši Head of Brand Planning u Guglovom kreativnom ‘think tanku’ ZOO u Londonu, gde je osnovao tim za brend strategiju i uveo u industriju, po prvi put u svetu, novu funkciju Creative Data Scientist. Njegova misija u Guglu je bila da ‘pretvara svetlost u toplotu’: ogromne količine Guglovih podataka u nove i duboke uvide za kreiranje boljih brend narativa. Pre Gugla, Lazar je držao funkcije Direktora za Strategiju u nekoliko londonskih kreativnih agencija i bio je jedan od prvih digitalnih stratega u Britaniji. Radio je na kampanjama i programima za neke od britanskih najomiljenijih brendova, kao što su Tesco, John Lewis, Waitrose, Virgin Holidays, Nando’s itd.

Nakon povratka iz Londona, Lazar je jedan od najtraženijih domaćih trenera za digitalnu marketing transformaciju, saradjujući sa nekim od najvećih domaćih i regionalnih klijenata kao što su Telenor, Mercator, Adidas, Erste Banka i drugi. On je takodje i član Kreativnog Saveta srpske premijerke Ane Brnabić, pomažući u aspektima razvija srpskih kreativnih sektora.

Lazar je takodje i konsultant za kreativne industrije Evropske Banke za Obnovu i Razvoj, bivši novinar, saradnik Gardijana i hit autor u Srbiji. Regularan je predavač i govornik na domaćim i svetskim konferencijama na temu digitalnog marketinga i brend pripovedanja.

Kontakt

Miro Smolović

Direktor za Jugoistocnu Evropu, PwC Akademija, PwC Serbia

Tel: +381 11 3302 100

Jelena Jovanović

Koordinator PwC Akademije, PwC Serbia

Tel: +381 11 3302 100

Pratite nas