Asertivna komunikacija

 

Obuka je namenjena svima koji žele da usavrše veštine komunikacije i nauče kako da:

  • Otvoreno i direktno iznesu svoje mišljenje i/ili neslaganje, a da ne zvuče ni agresivno ni pasivno
  • Kažu NE, a da ne zvuče negativno
  • Reaguju na pokušaj manipulacije ili emocionalne ucene od strane drugog lica
  • Izopšte stres iz „stresne“ komunikacije.

Zašto je ova obuka zanimljiva za mene i moje preduzeće?

Direktna i otvorena komunikacija uz uvažavanje sagovornika:

  • Smanjuje mogućnost za nastanak nesporazuma, odnosno konflikata
  • Povećava mogućnost za brzo i konstruktivno rešavanja konflikata 
  • Povećava mogućnost za ostvarenje vlastitih ciljeva uz očuvanje dobrih međuljudskih odnosa
  • Doprinosi osećanju samopouzdanja i kontrole nad sopstvenim životom
  • Razvija atmosferu međusobnog poštovanja.

Obuka je visoko interaktivna sa kraćim teorijskim uvodima i puno prilika da polaznici steknu nova saznanja, učestvuju u diskusijama i oprobaju se u ovoj vrsti komunikacije. 

Sadržaj obuke

  • Tri stila komunikacije – pasivni, agresivni i asertivni
  • Osnovna asertivna prava
  • Tehnike asertivnosti:
  • JA izjave
  • Kako reći NE
  • Upućivanje kritike
  • Izražavanje neslaganja
  • Tehnika „pokvarene ploče“
  • Tehnika „zamagljivanja“ suštine onoga o čemu se govori

Način rada

  • Predavanje i diskusija
  • Analiza i diskusija video klipova
  • Igranje uloga
  • Pojedinačni i grupni rad

Jezik

Engleski, srpski

Trajanje obuke

Jedan dan

Broj učesnika

Najviše 15

Kontakt

Miro Smolović

Direktor za Jugoistocnu Evropu, PwC Akademija, PwC Serbia

Tel: +381 11 3302 100

Jelena Jovanović

Koordinator PwC Akademije, PwC Serbia

Tel: +381 11 3302 100

Pratite nas