Veštine pozitivnog uticanja

 

Kome je ova obuka namenjena?

Ova obuka je namenjena svim pojedincima, bez obzia na nivo, koji žele da unaprede svoje veštine komunikacije i uticanja.

 

 

Kakvu ću korist od ove obuke imati ja i moje preduzeće?

Ovaj program će osnažiti kapacitet učesnika da lako komuniciraju i postižu sporazume koji funkcionišu. Kao komunikatori, oni će otkriti svoje jače i slabije strane. Ova obuka će pomoći učesnicima  da se bolje snalaze u svakodnevnim situacijama sa klijentima.

Učesnici će postati veštiji u postizanju harmonije i konsenzusa unutar organizacije ali i u postizanju boljih rezultata u odnosima sa klijentima, kupcima, dobavljačima, regulatorinim telima i javnosti u celini. 

Sadržaj obuke

  • Verbalna i neverbalna komunikacija  (reči + muzika + govor tela = komunikacija)
  • Kreiranje poruke za različite stejkholdere (unutrašnji i spoljašnji akteri na različitim hijerarhijskim nivoima)
  • Aktivno slušanje: zlatno pravilo komunikacije => nastojanje da se prvo razume a potom deluje
  • Povećanje šansi u postizanje ciljeva u održavanju dobrog odnosa sa drugima
  • Odgovaranje na pokušaj manipulacije ili emocionalne ucene
  • Direktno i otvoreno izlaganje stava/neslaganja bez prizvuka agresije i pasivnosti
  • Otklanjanje stresa iz stresne komunikacije

Praksa i vežbe

  • Predavanja i grupne diskusije
  • Individualan i grupni rad 
  • Individualne/grupne prezentacije
  • Primanje povratne informacije od facilitatora (predavača) i grupe
  • Video

Trajanje

Dva dana

Kontakt

Miro Smolović

Lider PwC akademije, PwC Serbia

Tel: +381 11 3302 100

Tatjana Dedić

Koordinator, PwC Akademija, PwC Serbia

Tel: +381 11 3302 100

Pratite nas