Polaznici će razumeti:
Kako je Covid-19 samo ubrzanje trendova koji su nalagali potrebu za digitalnom transformacijom
Kako je virus prilika za pametniju igru
Koji su to neiskorišćeni 'džepovi' vrednosti u kompaniji
Kako brendirati s minimalnim budžetima i privući pažnju vaše publike
Kako koristiti sopstvene marketing kanale za maksimizaciju vrednosti 'lidova' i baze klijenata
Kako pričati vašu priču tako da je jasna, relevantna, različita i interesantna
1. Brending u doba lakog ignorisanja svega (i opšte panike)
Zašto je pandemija samo ubrzana verzija svega što se već događalo u biznisu? Kako pažnja funkcioniše u digitalnom prostoru i kako je angažovati? Kako to uraditi jeftino? Zašto reklama više nije dovoljna? Kako se reorganizovati za novi pristup?
2. Izoštrite vašu priču: svrha i arhetip kao oruđa razlikovanja
Jasnoća percepcije organizacije je danas kritična. Znati ko smo, šta smo i kako o tome pričamo je danas još više izvor kompetitivne prednosti. Ovaj modul će pokriti principe arhetipskog brendinga i kako ponašanje organizacije u svim aspektima može da 'teče' odatle.
3. Sopstveni kanali i mapiranje potrošakog ciklusa za novu bliskost s klijentima
Oglašavanje se uglavnom fokusiralo na početak ciklusa, dok je ostatak bio neiskorišćen. Naši sopstveni kanali su idealna brending i komercijalna prilika. Mapiranje potrošačkog ciklusa je prilika da se zakrpe sve 'rupe' u ciklusu i maksimizuje vrednost 'lidova' i postojećijih klijenata. CRM nije nešto što se šalje samo 'svakog utorka u 10.00'..
Kreativni Strateg, Predavač
Lazar Džamić je predavač na katedri za Digitalni Marketing na Fakultetu za Medije i Komunikaciju u Beogradu (FMK), na Business School Lausanne (BSL) i na Ekonomskom fakultetu u Ljubljani. Lazar je i jedan od najpoznatijih brend i marketing edukatora u regionu, sa više od 20 godina strateškog marketinškog iskustva na jednom od najkonkurentnijih tržišta na svetu.
Lazar je bivši Head of Brand Planning u Guglovom kreativnom ‘think tanku’ ZOO u Londonu, gde je osnovao tim za brend strategiju i uveo u industriju, po prvi put u svetu, novu funkciju Creative Data Scientist. Njegova misija u Guglu je bila da ‘pretvara svetlost u toplotu’: ogromne količine Guglovih podataka u nove i duboke uvide za kreiranje boljih brend narativa. Pre Gugla, Lazar je držao funkcije Direktora za Strategiju u nekoliko londonskih kreativnih agencija i bio je jedan od prvih digitalnih stratega u Britaniji. Radio je na kampanjama i programima za neke od britanskih najomiljenijih brendova, kao što su Tesco, John Lewis, Waitrose, Virgin Holidays, Nando’s itd.
Nakon povratka iz Londona, Lazar je jedan od najtraženijih domaćih trenera za digitalnu marketing transformaciju, saradjujući sa nekim od najvećih domaćih i regionalnih klijenata kao što su Telenor, Mercator, Adidas, Erste Banka i drugi. Bivši je član Kreativnog Saveta srpske premijerke, pomažući u aspektima razvoja srpskih kreativnih sektora, kao i bivši konsultant za kreativne industrije Evropske Banke za Obnovu i Razvoj (EBRD). Predavač je na marketing modulu regionalne PwC Mini MBA Akademije, bivši novinar, saradnik Gardijana i hit autor u Srbiji. Regularan je predavač i govornik na domaćim i svetskim konferencijama na temu digitalnog marketinga i brend pripovedanja.
decembar 9., 15. i 18. od 12 - 13:30č CET |
150 EUR + PDV |
Direktor za Jugoistočnu Evropu, PwC Akademija, PwC Serbia
Tel: +381 11 3302 100