Obuka je namenjena svima koji žele da postanu još bolji u prodaji, pregovaranju, rukovođenju i motivisanju, prezentovanju, selekciji zaposlenih, javnim nastupima, izgradnji i razvoju timova... Alati i tehnike koji se predstavljaju tokom obuke, primenjivi su kako u profesionalnom, tako i u ličnom razvoju.
Ova obuka će vam omogućiti da:
23. i 24. mart 2021. od 10č do 14č
220 evra + PDV
Uvid: KAKO me sagovornici vide? KAKAV utisak ostavljam na njih?
Testiranje (pre)poznavanja elemenata neverbalne komunikacije
Upoznavanje sa značajem i značenjem efikasne primene govora tela i mikroekspresija u razvoju poslovanju
Važnost jasnog definisanja, razumevanja i tumačenja konteksta u neverbalnoj komunikaciji
Razumevanje: ŠTA mi sagovornici saopštavaju svojim govorom tela, glasom, stavom, licem?
Različiti elementi neverbalne komunikacije, njihovo razumevanje i adekvatno tumačenje
Izgradnja odnosa poverenja ili nepoverenja neverbalnom komunikacijom
Adekvatno razumevanje, „čitanje“ i tumačenje mikroekspresija
Osnovni elementi jedinstvene i moćne SAID konverzacijske tehnike u efikasnoj upotrebi mikroekspresija
Akcija: PRAKTIČNO VEŽBANJE brojnih neverbalnih alata i tehnika.
Individualne vežbe
Interaktivni input
Grupni rad
Trener i konsultant - Darko Todorović je biznis trener i konsultant sa više od 18 godina iskustva koji poseduje Švajcarsku federalnu diplomu o stručnoj osposobljenosti za trenera odraslih kao dokaz kvaliteta pružanja usluga u oblasti edukacije odraslih. Jedini je sertifikovani partner i konsultant u čitavom regionu za oblast mikroekspresija i govor tela u poslovanju. Radio je sa brojnim kompanijama, organizacijama i institucijama (Banka Intesa, BOŠ, Sberbanka, BASF, Delhaize, UNIQA osiguranje, Nordeus, Hyatt, Coca-Cola, ProCredit banka, MK Resort, Apatinska pivara, M:Tel, VIP mobile, Nikšićka pivara, IDEA, ComTrade, CG Telekom, Tarkett, Diversey, Taski, UNICEF, UNDP…), a teme i oblasti koje su njegova ekspertiza su efikasna primena mikroekspresija i govora tela u poslovanju, trening za trenere, prezentacijske veštine, korporativno komuniciranje (eksterno i interno), odnosi sa javnošću, javni nastup i marketing. Tokom profesionalne karijere bio je trening menadžer u kompaniji Stav (zastupnik “Samsung”-a CE za tržišta Srbije i Crne Gore) i kreativni direktor marketing agencije Razor. Diplomirao je ekonomiju na ekonomskom fakultetu u Beogradu.
Direktor za Jugoistočnu Evropu, PwC Akademija, PwC Serbia
Tel: +381 11 3302 100