Zaposleni i upravljanje promenama

Poslovno savetovanje

Da biste ostvarili svoje ciljeve i postigli konkurentsku  prednost potrebni su vam iskustvo i dalekovidost. Mi smo tu da vam pomognemo da donesete odluke koje će biti u najboljem interesu vašeg preduzeća i sigurnim koracima krenete napred.

Zaposleni i upravljanje promenama


Stručni tim PwC nadležan za Usluge u oblasti zaposlenih i uvođenja promena svojim znanjem, veštinama i sposobnostima može da vam pomogne u upravljanju promenama.  Naše usluge u ovoj oblasti obuhvataju:

  • Izmenu, odnosno izradu ciljnog modela poslovanja
  • Organizaciono restrukturiranje
  • Definisanje dužnosti i obaveza zaposlenih
  • Integracija nakon spajanja i upravljanje promenama
  • Digitalnu transformaciju

Programi u oblasti organizacione transformacije omogućavaju prihvatanje promena i njihovo brže usvajanje od strane rukovodilaca, menadžera srednjeg upravljačkog nivoa i zaposlenih koji su istinski opredeljeni za promene u preduzeću. 

Ponuda usluga

  • Organizaciono (re)strukturiranje
  • Unapređenje/(pre)oblikovanje procesa
  • Korporativno upravljanje
  • Definisanje dužnosti i obaveza zaposlenih
  • Proces integracije nakon spajanja i pripajanja preduzeća
  • Korporativna kultura
  • Upravljanje promenama
  • Benčmarking analiza
  • Optimizacija broja zaposlenih
  • Digitalna transformacija  

Kontakt

Albena Markova

Partner, Poslovno savetodavne usluge, PwC Serbia

Branislav Rajković

Viši menadžer, Poslovno savetodavne usluge, PwC Serbia

Pratite nas: