Pomoć i podrška organizaciji u oblastima poreskih pitanja nakon akvizicije predstavlja finalni korak u postupku spajanja, pripajanja i preuzimanja preduzeća. To je odlična prilika da poreska služba u preduzeću definiše novi pravac poslovanja što doprinosi očuvanju efikasne poreske strukture.
Postojanje uspešne poreske službe u preduzeću je od vitalnog značaja za unapređenje poslovnih interesa i smanjenje ukupnih rizika. Redovna kontrola funkcionisanja poreske službe i pomoć istoj omogućavaju preduzeću da ostvari svoje poslovne ambicije.
Klijentima pomažemo da unaprede rezultate poreskog planiranja, obračunavanja poreza, finansijskog izveštavanja i usaglašavanja sa zakonskom regulativom.
Stanje u vašem preduzeću:
- Želite da minimizirate administrativne troškove i troškove usaglašavanja sa poreskim propisima;
- Želite da minimizirate mogućnost nastanka greške u pogledu obračuna poreza;
- Želite da unapređene interne kontrole i ažuriranu dokumentaciju;
- Želite da obezbedite bolju saradnju između poreske službe i službe finansija;
- Želite bolji kvalitet podataka i automatizaciju procesa;
- Potrebno vam je efikasnije kretanje gotovinskog kapitala i repatrijacija dobiti;
- Potrebna vam je pomoć u rešavanju poreskih pitanja;
- Želite da unapredite znanje iz oblasti poreskih propisa;
- Želite da uspostavite efikasan sistem interne kontrole;
- Želite da ostvarite efikasnu komunikaciju sa drugim organizacionim jedinicama.
Naše usluge:
- Definisanje organizacione strukture poreske službe, funkcija i linija izveštavanja;
- Analiza rada poreske službe;
- Ocena stručnih kompetencija;
- Pregled i revizija usaglašenosti sa zakonskom regulativom;
- Pomoć u pripremi poreskih prijava i druge relevantne dokumentacije;
- Uvođenje poreske strategije i strategije upravljanja rizicima.