Usled pandemije Covid-19 mnoge HR inicijative su zaustavljene, a one koje su preostale su podvrgnute rigoroznom preispitivanju. Trening inicijative nisu izuzetak i menažeri u HR sektoru moraju da budu inovativni kako bi pronašli način da podrže učenje svojih zaposlenih. Svedoci smo da organizacije moraju da prilagode svoje poslovanje kako bi opstale u vremenu promena koje je teško predvideti. Da bi u tome uspele, neophodno je da zaposleni kontinuirano uče.
Kao i u ostalim oblastima poslovanja, Covid-19 kriza je jasno istakla potrebu i ubrzala promene koje su već bile započete (kao što je rad na daljinu i fleksibilno angažovanje). Isto važi i za oblast obuke i razvoja. Vanredne okolnosti u kojima se trening budžeti smanjuju nas teraju da promenimo pristup učenju naših zaposlenih. Zbog toga se ova obuka ne tiče samo kratkoročnog odgovora na krizu, nego i dugoročnih promena u L&D prioritetima.
Obuka je namenjena zaposlenima u HR sektoru koji su (između ostalog) odgovorni za obuku i razvoj, višim menadžerima, kao i menadžerima koji žele da nauče kako da na najbolji način podrže razvoj svojih zaposlenih.
Definišete L&D prioritete u skladu sa prioritetima u poslovanju kompanije i realnim potrebama zaposlenih (to može da se uradi na različitim nivoima – počevši od nivoa tima do nivoa čitave organizacije).
Identifikujete ključne potrebe za učenjem kod zaposlenih, a ne samo njihovu lista želja po pitanju treninga.
Identifikujete različite načine na koje ljudi uče (pored obuka) i kako se ove vrste učenja međusobno dopunjavaju.
Ocenite vrednost neformalnog učenja na radnom mestu i podržite ga na pravi način.
Objasnite šta je socijalno učenje i kako ono može da se stimuliše i podrži u okviru organizacije
Objasnite razliku između ‘just in time’ i ‘just in case’ učenja, i osmislite ideje kako da podržite ‘just in time’ učenje.
Grupisanje sadržaja u manje jedinice koje će biti obrađene tokom perioda od 10 dana pomoći će nam da izvučete maksimum iz vremena koje ulažete u ovu obuku:
Vreme koje provodimo na obuci se lakše uklapa u ostale vaše dnevne aktivnosti
Prve dve sesije biće usmerene na podizanje nivoa vašeg znanja o neformalnom učenju i razvoju na radnom mestu. Tokom ovih sesija ćemo se nadovezati na iskustvo koje posedujete, dati vam nove informacije i ideje, i unaprediti vaše veštine da ih praktično primenite tako što ćemo obrađivati praktične primere.
Između prve i druge sesije, počećete da radite na konkretnom primeru/izazovu iz vaše organizacije. Između druge i treće sesije radićete na svom predlogu za rešavanje ovog izazova.
Treća sesija će se u potpunosti baviti vašim L&D izazovima i idejama kako da ih prevaziđete.
8. decembar (9:30h-12:30h)
11. decembar (9:30h-11:30h)
16. decembar (9:30h-11h)
Cena: 220 evra + PDV
Direktor za Jugoistočnu Evropu, PwC Akademija, PwC Serbia
Tel: +381 11 3302 100