Prijavite se za radionicu koja će vas upoznati sa osnovama potrošačke psihologije koje možete odmah da primenite u praksi. Razumevanje dinamika koje kupca pokreću na kupovinu i izbor izmedju različitih ponuda - na koji način kupac donosi odluke o kupovini, kako procenjuje rizike i prihvata nove proizvode, kakav odnos ima prema različitim brendovima i na koji način reaguje na reklame - će vam omogućiti da gradite sopstvenu konkurentsku prednost! Steći ćete jedinstvenu sliku o tome šta se dešava unutar odnosa kupac-prodavac i dobiti praktične savete i sofisticirane alate za ostvarivanje uticaja na ponašanje potrošača. Promenite pravila igre tako što ćete istražiti psihološke aspekte odlučivanja, stvorite uspešan ekosistem orijentisan na kupce i podignite svoje poslovanje na viši nivo!
27. april 2021 10č-16č
220 evra + PDV
Kako ljudi donose (potrošačke) odluke
Relevantni principi i alati za navođenje kupca da odabere baš vas!
Kako psihologija, emocije i kontekst proizvode neodoljivu kombinaciju!
Tajne i alati vodećih brendova i digitalnih platformi
Psihologija potrošača je psihologija ČOVEKA!
Uvid u ponašanje i percepcije potrošača: glavna tema kada je reč o ostvarivanju uticaja na potrošače u momentu kupovine
Brend i brendiranje: obećanje koje brend sa sobom nosi i značenje brenda kao prečice do uspešne kupovine
Narativ kao osnova za izgradnju sopstvenog imidža, imidža kompanije i imidža brenda
Kontekst kao alat offline i online prodaje
Sugerisanje/Podsticanje: Bihevioralna ekonomija (BE) tj. "ekonomija ponašanja" u praksi
Direktor za Jugoistočnu Evropu, PwC Akademija, PwC Serbia
Tel: +381 11 3302 100