Prijavite se za učešće u radionici koja dovodi do promene paradigme u odnosu kupac-proizvod kako biste se upoznali sa osnovama potrošačke psihologije i mogli odmah da primenite primere najbolje prakse u svom poslovanju. Kada odgonetnete šta pokreće kupca na kupovinu nekog proizvoda, tj. na koji način kupac donosi odluku o kupovini, kako procenjuje rizike i prihvata nove proizvode, kakav odnos ima prema različitim brendovima i na koji način reaguje na reklame moći ćete da čitate misli potencijalnog kupca i podstaknete ga na kupovinu vašeg proizvoda ispunjavanjem njegovih podsvesnih želja.
Steći ćete jedinstvenu sliku o tome šta se dešava u unutar odnosa kupac-prodavac i dobiti praktične savete i sofisticirane alate za ostvarivanje uticaja na ponašanje potrošača. Promenite pravila igre tako što ćete istražiti psihološke aspekte odlučivanja. Bez velikog napora stvorite uspešan ekosistem orijentisan na kupce i podignite svoje poslovanje na viši nivo!
Na koji način potrošači odlučuju o kupovini
Relevantni principi i alati kojima se kupac navodi na razmišljanje o kupovini
Povezivanje psihologije, emocionalizacije proizvoda i celokupnog iskustva kupca
Tajne vodećih brendova i upotreba digitalnih platformi
Psihologija potrošača je psihologija ČOVEKA!
Uvid u ponašanje i percepcije potrošača, kao glavna tema kada je reč o vršenju uticaja na odluku potrošača o kupovini nekog proizvoda
Brend i brendiranje: obećanje koje brend sa sobom nosi i značenje brenda
Narativ kao osnova za izgradnju imidža o sebi, društvu i brendu
Kontekst kao alat offline i online prodaje
Podsticanje na kupovinu: Bihevioralna ekonomija (BE) tj. „ekonomija ponašanja“ u praksi
Pozovite nas za cenu