Veštine u oblasti koučinga za menadžere

Koučing kao način upravljanja kadrovima razlikuje se od tradicionalnog modela upravljanja zaposlenima, koji predviđa „izdavanje naredbi i kontrolu njihovog izvršenja“, po tome što se od menadžera, odnosno njegovog načina upravljanja očekuje više kako bi mogao da utiče pozitivno na raspoloženje članova svog tima, pa i čitave organizacije.

Postoji teza da menadžer ne može da vrši funkciju kouča s obzirom na njegovo radno mesto u organizaciji. Ovu tezu bismo mogli da osporimo, s tim što je potrebno da menadžera u funkciji kouča karakterišu osobine ličnosti kao što su visok stepen empatije, integritet i nepristrasnost, kao i radoznalost i rešenost u pogledu usvajanja fundamentalno drugačijeg pristupa kako prema sebi samom tako i prema timu.

Tokom obuke otkrićete na koji način razmišljaju koučevi i vaša pažnja biće usmerena na aspekte komunikacije kao što su prisutnost tokom razgovora, pažljivo slušanje sagovornika i postavljanje konstruktivnih pitanja.

Ovde nije reč o tome da se vi obučavate kako biste postali kouč, već je reč o tome da ćete pohađanjem obuke steći veštine u oblasti koučinga i alate koje ćete odmah moći da primenite u svom radnom okruženju. Reč je o tome da svojim primerom treba da predvodite i podstičete članove svojih timova i omogućite im da napreduju, pronađu svoju svrhu u organizaciji i budu motivisani za rad.

Da li ste se ikada zapitali u kojoj meri vaš način upravljanja utiče dinamiku rada u timu?

Pridružite nam se kako biste kao lider i ličnost postigli svoj puni potencijal.

 

Coaching skills for Managers

Kome je obuka namenjena?

Obuka je namenjena liderima, menadžerima, rukovodiocima različitih odeljenje u organizaciji, rukovodiocima timova, zaposlenima u službi za kadrove, kao i svim licima zainteresovanim za usvajanje i razvijanje veština u oblasti koučinga koje će im pomoći da poboljšaju efikasnost u izvršavanju rukovodećih radnih zadataka.

Struktura obuke i raspored predavanja

Modul br. 1: Način razmišljanja

  • Šta je koučing

  • Potencijal koučinga u poslovnom okruženju

  • Uspostavljanje odnosa između kouča i klijenta (bilo pojedinca ili tima)

  • Modeli koučinga

Modul br. 2: Veštine koučinga

  • Postavljanje ciljeva

  • Aktivno slušanje tokom koučinga

  • Pravilno i precizno postavljanje pitanja

  • Moć metafora koje se koriste u koučingu

  • Razvijanje osećanja odgovornosti

Modul br.  3: Koučing alati

  • Prepoznavanje pokretača motivacije kod zaposlenih

  • Aktiviranje i razvoj ličnih potencijala

  • Promena ugla gledanja tj. poimanja problema ili rešenja kroz proces koučinga (sagledavanje različitih opcija)

  • Primena koučing tehnika prilikom davanja/primanja povratne informacije (fidbeka) kolegama i/ili zaposlenima o njihovom radu 

  • Koučing orijentisan na rešenja

Modul br.  4: Timski koučing

  • ORSC™ model

  • Kreiranje i promocija kulture koučinga

  • Primena koučinga pri rešavanju sukoba

  • Uvećanje potencijala tima

  • Podsticanje angažovanja zaposlenih

Trajanje obuke: 09h-17h CET

Format: uživo preko interneta 

Jezik: engleski

  • Popust od 20% za više od 2 polaznika iz iste organizacije 

  • Popust od 20% za bivše zaposlene kompanije PwC 

Broj polaznika:12.

Lecturers

Zana Petricevic Goic

Zana is an executive leadership coach, team coach and training facilitator of Croatian origin. She is also a leadership game changer, a status quo challenger and a personal growth embracer. She has been trained with internationally recognised coaching and leadership development schools and is PCC accredited by the International Coaching Federation (ICF). Zana believes in the transformative power of bigger, bolder conversations in the area of coaching and leadership development. The essence of her work is to develop leaders who feel accountable to initiate such game changing conversations in their environment and take their individual and collective leadership consciousness to the next level. Her life-long mission is to cultivate bolder leadership within organisations in service of creating a more sustainable and meaningful world.

Pilar Cabral Majerovic

Pilar is an executive business and team coach, coaching trainer, mentor and leadership lecturer. She is an Erickson International certified coach and is ACC accredited by the International Coaching Federation (ICF). Prior to moving into executive coaching and leadership facilitation, Pilar worked for 20 years in the corporate sector, mainly in the field of telecommunications and hospitality, where she held various management positions. For her, purpose comes from within each of us; it's something that can't be imposed or mandated from the outside. At the same time, it compels us to move outside to engage with the world around us. 

Price

Early bird: EUR 1200 + VAT

Regular price: EUR 1500 + VAT

Pratite nas

Obavezna polja su označena zvezdicom(*)

Slanjem Vaše e-mail adrese, potvrđujete da ste pročitali Izjavu o privatnosti i da prihvatate našu obradu podataka u saglasju sa Izjavom o privatnosti. Ako se predomislite i ne budete želeli više da primate našu elektronsku poštu kontaktirajte nas

Kontakt

Jelena Jovanović

Jelena Jovanović

Koordinator PwC Akademije, PwC Serbia

Tel: +381 11 3302 100

Hide