Skip to content Skip to footer
Pretraga
rs

Učitavanje rezultata

Spremni za digitalnu budućnost

Digitalizacija i digitalna transformacija su od ključnog značaja za današnje savremeno poslovanje i u javnosti postoji očekivanje da su donosioci odluka već usvojili digitalni način razmišljanja. Ipak, to je lakše reći nego učiniti.

Ako ste zaposleni na radnom mestu koje je od strateškog značaja za rast i razvoj organizacije, moguće je da zbog zauzetosti poslom i trke s vremenom ne možete uvek da budete u toku sa trendovima u oblasti digitalnih tehnologija koji se neprestano menjaju. Imajući to u vidu, koncipirali smo dvodnevni kurs tokom kojeg se razmatraju najnoviji trendovi u oblasti digitalnih tehnologija i sagledavaju najznačajnije okolnosti u kojima se digitalne tehnologije primenjuju.

Upoznavanjem sa novim trendovima u oblasti digitalne transformacije povećaćete svoju digitalnu spremnost i bićete u mogućnosti da podržite proces digitalizacije u vašoj organizaciji.

  • Promenite način razmišljanja - Povećajte šanse za uspeh otkrivanjem brzih, boljih i lakših načina za uspešnije donošenje odluka.

  • Transformišite strategiju, procese i komunikaciju sa klijentima - Steknite razumevanje o glavnim pokretačima digitalnih transformacija.

  • Strateški pristupite digitalnoj transformaciji - Opremite se kompletom rešenja primenjivim u brojnim oblastima poslovanja i istinski unapredite svoje poslovanje.

Ne propustite priliku da pohađate ovaj kurs tokom kojeg polaznici stiču znanja, inspiraciju i spoznaje bitne za obezbeđivanje otpornosti organizacije na buduće promene! 

Fit for digital future

Kome je ova obuka namenjena?

  • Obuka je namenjena zaposlenima iz redova izvršnog rukovodstva koji poznaju informacione tehnologije i shvataju značaj podataka u procesu strateškog odlučivanja. 

  • Linijskim rukovodiocima koji svakodnevno donose važne operativne odluke, usvajaju nove alate i tehnologije, razmatraju pitanje poboljšanje procesa i vizualizacije podataka za potrebe boljeg i efikasnijeg odlučivanja.

Korist za polaznike obuke: 

Uvod u promene: Ovaj dvodnevni kurs doprinosi podizanju svesti o značaju digitalnih tehnologija i njihovom poslovnom potencijalu i pomaže polaznicima da svoja poslovanja usmere u novom pravcu, bez obzira na sektoru privrede u kom posluju.

Strategija digitalne transformacije: Polaznici obuke stiču veće razumevanje ključnih uslova koji moraju biti ispunjeni da bi se sprovela digitalna transformacija, kao i ključnih ideja koje su u osnovi digitalne transformacije.

Polaznici stiču konkretan skup znanja i veština (know-how): Polaznici obuke se upoznaju sa najinteresantnijim okolnostima u kojima se softverska rešenja primenjuju (tzv. slučajevima upotrebe/korišćenja softverskih rešenja) kako bi stekli bolje razumevanje, bolji uvid i bolju vizualizaciju podataka (PowerBI, SQL, Robotic Process Automation).

 

Teme koje se obrađuju tokom obuke:

  • Značaj digitalizacije i digitalne transformacije

  • Digitalna transformacija kao stalno putovanje

  • Analitika podataka u praksi

  • Odlučivanje na osnovu podataka

  • Na koji način vizualizacija podataka može da pomogne u procesu svakodnevnog odlučivanja 

  • Najbolja praksa u upravljanju podacima 

  • Ključni preduslovi za realizaciju projekata u oblasti analitike podataka 

  • Slučajevi upotrebe/korišćenja softverskih rešenja - tri sektora privrede

Automatizacija u praksi
  • Sticanje razumevanja o tome šta jeste, a šta nije tehnologija pod nazivom „robotska automatizacija procesa“ (RPA)

  • Na koji način utvrditi, odnosno proceniti poslovne procese koji su za automatizaciju

  • Na šta se fokusirati pri upravljanju robotima

  • Izazovi u primeni robotske automatizacije procesa

  • Inteligentna automatizacija

  • Elementi inteligentne automatizacije

Datum: 27-28. septembar 2022. 09.00 - 16.00 CET 

Način održavanja obuke: Hibridni model rada (u učionici u Zagrebu, odnosno uživo online za polaznike iz regiona JIE)
*Pozovite nas za informaciju o mogućnostima realizacije interne obuke. 

Jezik: engleski

Potvrda o pohađanju obuke: Izdaje se svim polaznicima po završetku obuke.

Cena: 500 evra + PDV*

Rana registracija do 15. juna: 400 evra + PDV

*PwC Alumni: 15% popust
Mini MBA alumni: 15% popusta


Predavači

Tanja Čuraković Jakovljević

Bruno je direktor u kompaniji PwC u Hrvatskoj angažovan na konsultantskim poslovima i poslovima interne i eksterne kontrole i revizije informacionih sistema. Poseduje bogato iskustvo u sledećim poslovima: revizija informacionih sistema, revizija i kontrola poslovnih procesa, projekti u oblasti Opšte regulative o zaštiti podataka o ličnosti (GDPR), upravljanje projektima, obezbeđivanje usaglašenosti sa zakonskom regulativom, zaštita podataka i sajber bezbednost, revizija podataka, držanje obuke u oblasti Interne revizije i SAP. 

Projekti u kojima Bruno imao rukovodeću ulogu: validacija i migracija podataka za potrebe nekoliko klijenata u Hrvatskoj i Sloveniji, analiza stanja (zrelosti) primene informacionih sistema i tehnologija u poslovanju, procena zrelosti sajber sistema, izrada strategije sajber bezbednosti i IT, izrada poslovne i tehničke specifikacije za implementaciju novog sistema, definisanje ključnih pokazatelja uspešnosti (KPI) za potrebe IT kompanije, IT „due diligence“ projekti, projekti revizije za treća lica, izrada politika i procedura za zaštitu informacionih sistema i podataka, usluge savetovanja o internim bezbednosnim kontrolama.

Osim toga, Bruno je član Nadzornog odbora Hrvatskog instituta internih revizora, član organizacija IIA Global, ISACA iPMI, govornik / prezenter na konferencijama i tribinama na temu „Interna revizija kao profesija u Hrvatskoj“

  • Obrazovanje:

    • Nosilac je zvanja Master u oblasti Informatičkog menadžmenta, Ekonomski fakultet, Zagreb

    • Imalac je međunarodno priznate profesionalne kvalifikacije u oblasti upravljanja projektima PMP (Project Management Professional) koju izdaje Centar za upravljanje projektima iz SAD - Project Management Institute /PMI

    • Ovlašćeni revizor informacionih sistema (CISA) od strane Asocijacije za kontrolu i reviziju informacionih sistema (ISACA)

    • Ovlašćeni inženjer za rešenja za zaštitu privatnosti podataka (CDPSE) od strane Asocijacije za kontrolu i reviziju informacionih sistema (ISACA)

    • Imalac je kvalifikacije EuroCloud StarAudit Certified Professional (ECSA-PF)

Adrian Gjergjizi

Adrian je direktor Sektora za pružanje usluga tehnološkog konsaltinga u regionu JIE. On ima 14 godina radnog iskustva u vršenju poslova IT transformacije kompanija koje posluju u različitim sektorima privrede. Bio je angažovan na realizaciji složenih projekata u oblasti IT transformacije za potrebe velikih klijenata iz sektora energetike i komunalnih usluga, finansijskog sektora, kao i za potrebe državnih institucija i klijenata iz sektora maloprodaje. Realizacijom ovih projekata klijentima je omogućeno da posluju efikasnije, uz veći stepen zadovoljstva i bolje rezultate rada.

U ranim danima svoje profesionalne karijere kada je bio zaposlen u zvanju IT konsultanta za programske aplikacije, Adrian je za potrebe klijenata vodio radionice radi određivanja funkcionalnih i nefunkcionalnih zahteva koje sistem treba da zadovolji, zahteva poslovanja i tzv. slučajeva upotrebe/korišćenja softverskih rešenja. Bio je zadužen za poslove modelovanja sadašnjih i budućih procesa, specifikacije poslovnih procesa, simulacije i analize procesa primenom najboljih softverskih alata za procesno rudarenje. 

U svojstvu projektanta softverskih aplikacija i člana tima nadležnog za kreiranje softverske arhitekture, Adrian je kreirao UML dijagrame za specifikaciju činjenica o softverskim sistemima i dizajn aplikacije, pri čemu je koristio objektivno orijentisano programiranja u procesu izrade aplikacije te pružao usluge integracije podataka sa spoljnim aplikacijama primenom SOA rešenja.

  • Obrazovanje:

    • Master inženjer elektrotehnike, Fakultet elektrotehnike i računarstva Zagreb

    • Obuka: Energy & Utilities Insights & Solutions (Silver) - IBM

    • Obuka: Mini MBA, Financial Selling -  IBM

    • Obuka: Business and Industry Insight -  London Business School

    • Obuka: Insight Selling to the CxO - IBM

    • Obuka: Project Management - IBM 

    • Obuka: Global Sales School - IBM

Matej Križnjak

Matej je menadžer u kompaniji PwC Hrvatska angažovan na poslovima automatizacije digitalnih procesa. On je iskusan arhitekta rešenja u oblasti standardizacije i automatizacije procesa sa višegodišnjim iskustvom na poslovima izrade komercijalnih rešenja kako u zemlji tako i u inostranstvu. Tokom svoje profesionalne karijere radio je u zvanju projektant sistema automatizacije (Automation Developer), NET, SharePoint developer, arhitekta rešenja i rukovodilac tima na brojnim projektima u oblasti automatizacije procesa. 

Bio je zadužen za rukovođenje jednim od najvećih projekata u oblasti automatizacije procesa u Hrvatskoj; učestvovao je u realizaciji brojnih projekata uvođenja sistema za upravljanje poslovnim procesima (Business Process Management - BPM), četbotova, izrade prilagođenih aplikacija i RPA rešenja za potrebe kompanija koje posluju u različitim sektorima privrede (naftne kompanije, banke, kompanije u sektoru maloprodaje i robe široke potrošnje, računovodstvene kompanije). Osim pomenutog, Matej ima veliko iskustvo u osnivanju Centra izvrsnosti (CoE) za projekte automatizacije i digitalne transformacije.

Matej, između ostalog, drži obuku za upoznavanje sa UiPath platformom i sertifikovani je arhitekta i programer UiPath rešenja (UiPath Solution Architect i developer).

  • Obrazovanje:

    • Master informatike, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin (Hrvatska)

    • Sertifikat : UiPath RPA sertifikat za programere

    • Sertifikat : UiPath Solution Architect

    • Sertifikat :ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management

    • Sertifikat : Professional SCRUM Master I

Sasa Kendjel

Saša je menadžer na poslovima analitike podataka i automatizacije  u kompaniji PwC u Hrvatskoj. On je iskusan IT stručnjak sa značajnim iskustvom u oblasti sistema u prodaji na malo, uvođenja sistema CRM u poslovanje i DWH sistema, uključujući prikupljanje podataka, rukovanje i obradu podataka. Osim toga, bio je nadležan za proces razvoja internih softvera i razvoj mobilnih aplikacija prilagođenih potrebama klijenta, kao i za razvoj i implementaciju prilagođenih softverskih rešenja za potrebe velikih klijenata kao što su, primera radi, virtuelne platforme, sistemi za praćenje kandidata za posao, sistemi za mašinsko učenje radi usklađivanja podataka i davanja preporuka.

Saša se profesionalno bavi poslovima analize i vizualizacije podataka, analitike podataka, migracije i verifikacije podataka. Bio je na funkciji međunarodnog poslovnog menadžera za slovenačko, bosanskohercegovačko i severnomakedonsko tržište pri akvizicijama kompanije Alma Media u regionu CIE. Bio govornik na konferencijama u Rovinju (Dani HR) čija su centralna tema ljudski resursi, kao na konferencijama pokreta Legal Hackers i drugim konferencijama.

Obrazovanje: 

  • Doktor računarskih nauka, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

  • Magistar računarskih nauka (obrada informacija), Fakultet elektrotehnike i računarstva Zagreb - Hrvatska.

  • E-Leadership MBA - magistarski studijski program,Univerzitetski koledž Algebra i Kelley School of Business, Univerzitet Indijani.

  • Sertifikat baze podataka Oracle, sertifikat Oracle WebLogic

  • PM Edge /PMI

  • FCE - nivo C1

Ante Strize

Ante je stariji konsultant u kompaniji PwC u Hrvatskoj, dominantno angažovan na poslovima analitike podataka i automatizacije poslovnih procesa. Pre nego što se zaposlio u kompaniji PwC, Ante je kao IT programer, odnosno menadžer proizvoda radio na realizaciji projekata u oblasti digitalne transformacije. Ante je stekao profesionalno iskustvo u oblasti robotske automatizacije procesa, vizualizacije i analitike podataka, SQL upita, transformacije i izvoza podataka. Osim toga, bio je angažovan na realizaciji brojnih projekata u oblasti migracije i verifikacije podataka pri uvođenu ERP sistema, procene rizika informacionih sistema i izrade metodologija koje će se koristiti pri obavljanju revizije informacionih sistema, revizije i kontrole poslovnih procesa, kao i u oblasti izveštavanja o pružanju uveravanja za potrebe trećih lica u skladu sa standardom SOC2, a za potrebe IT kompanija.

U okviru Programa za digitalne akceleratore kompanije PwC, Ante je kao gost predavač održao predavanje na temu „Robotski programi za automatizacija procesa: Priče o uspehu“ tokom kojeg je predstavio svoje projekte kako bi novu generaciju programera inspirisao za rad.

Obrazovanje:

  • Master informatičar (Informatički menadžment), Ekonomski fakultet Univerziteta u Splitu, Hrvatska

  • UiPath RPA sertifikat za programere

  • Sertifikat Oracle Database Foundations

  • Appian sertifikat za programere

Technologies:

  • UiPath, Power BI, Qlik

  • Javascript, Visual Basic

  • SQL

Pratite nas

Obavezna polja su označena zvezdicom(*)

Slanjem Vaše e-mail adrese, potvrđujete da ste pročitali Izjavu o privatnosti i da prihvatate našu obradu podataka u saglasju sa Izjavom o privatnosti. Ako se predomislite i ne budete želeli više da primate našu elektronsku poštu kontaktirajte nas

Kontakt

Vanja Štokić

Vanja Štokić

Menadžer, PwC Akademija, PwC Serbia

Tel: +381 11 3302 100

Jelena Jovanović

Jelena Jovanović

Koordinator PwC Akademije, PwC Serbia

Tel: +381 11 3302 100

Hide