Tržište maloprodaje i robe široke potrošnje prolazi kroz burne promene. Izazovi sa kojima se kompanije u sektoru maloprodaje i robe široke potrošnje susreću u savremenom poslovanju su brojni i posledica su velikog broja faktora koji su uslovili tešku situaciju na tržištu. Pomenute kompanije imaju ograničene mogućnosti u pogledu održavanja ili povećavanja profitnih marži u uslovima deflacije, zasićenosti tržišta, sporog rasta populacije, kao i sve zahtevnijih ali sve manje lojalnih kupaca.
Većina segmenata unutar sektora maloprodaje zabeležila je značajan pad u prihodima od prodaje. Kupci se uzdržavaju od kupovine ili se, pak, opredeljuju za jeftinije proizvode. Trgovci sve češće pribegavaju snižavanju cena.
PwC pomaže klijentima u sektoru maloprodaje i robe široke potrošnje u identifikovanju bitnih događaja koji utiču na tržište maloprodaje i robe široke potrošnje i donošenju ispravnih odluka u cilju uspešnog opstanka na tržištu.
Pitanja i izazovi sa kojima se susreću kompanije u sektoru maloprodaje i robe široke potrošnje
Kako PwC može da vam pomogne?
Kao preduzeće broj jedan u svetu u oblasti pružanja profesionalnih usluga, posedujemo bogato iskustvo u ovoj oblasti te pružamo usluge prilagođene potrebama trgovaca na malo i proizvođača robe široke potrošnje. Obezbeđujemo pristup know-how znanju i najboljoj praksi na regionalnom, nacionalnom, evropskom i međunarodnom nivou. Pomažemo klijentima da:
Naš portfolio usluga obuhvata:
Biljana Bogovac
Rukovodeća partnerka za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu, PwC Serbia
Tel: +381 11 3302 100