Prikupljanje podataka o ličnosti
PwC vrši obradu podataka o ličnosti kao što su kontakti (postojeći i potencijalni klijenti kompanije PwC, odnosno sa njima povezana fizička lica), uz pomoć sistema za upravljanje odnosima sa kupcima (u daljem tekstu “PwC CRM”).
Korisnik podataka koji je zaposlen u PwC pokreće proces obrade podataka o ličnosti tj. proces obrade kontakata te vrši unos podataka u PwC CRM sistem kao što su ime kontakt osobe, naziv poslodavca, zvanje, broj telefona, email i drugi poslovni podaci. Osim toga, PwC CRM sistem može da prikuplja podatke iz sistema elektronske pošte (ime pošiljaoca poruke, ime primaoca poruke, datum i vreme) i kalendara kompanije PwC (ime i prezime organizatora, ime i prezime učesnika događaja, datum i vreme događaja) koji omogućavaju interakciju između PwC korisnika podataka i kontakata tj. trećih lica.
Korišćenje podataka o ličnosti
PwC korisnici kontakata imaju pristup podacima o ličnosti poslovnih kontakata i mogu da ih koriste za pribavljanje više informacija o klijentu, odnosno o prilikama za koje su zainteresovani. Podaci o ličnosti koji se odnose na poslovne kontakte mogu da se koriste u sledeće svrhe:
- Razvoj poslovanja i usluga,
- Pružanje informacija o kompaniji PwC i uslugama koje pruža,
- Stavljanje podataka o ličnosti na raspolaganje zaposlenima u PwC koji će iste koristiti za potrebe pružanje usluga, odnosno ponude novih usluga,
- Identifikovanje potencijalnih klijenata,
- Analizu tržišnih trendova, poslovnih veza i prodajnih mogućnosti.
Osim pomenutog, PwC CRM sistem koristi algoritam za procenu stepena interakcije koji se ostvaruje između PwC korisnika kontakata i samih kontakta. Rangiranje se vrši prvenstveno na osnovu obeležja interakcije kao što su učestalost, trajanje, skorašnjost i vreme odziva.
Pravni osnov za obradu podataka o ličnosti
Kompanija PwC vrši obradu podataka o ličnosti poslovnih kontakata na osnovu svojih legitimnih interesa, odnosno saglasnosti za obradu podataka ukoliko je saglasnost tražena od nosioca podataka. U interesu kompanije PwC je da oglašava svoje usluge, odnosno upućuje saopštenja i druga pisana obraćanja licima za koja veruje da su zainteresovana za ista.
Zadržavanje podataka
Podaci o ličnosti zadržavaju se u PwC CRM sistemu tokom vremenskog perioda neophodnog za realizaciju svrhe navedene u tekstu gore (npr. dokle god vodimo, odnosno imamo razloga da vodimo evidenciju poslovnih kontakata).