Sistem za planiranje resursa preduzeća (ERP) obuhvata širok spektar aktivnosti koje su potpomognute softverskim aplikacijama a koje organizacijama pomažu u upravljaju bitnim elementima poslovanja. Svrha postojanja ovog sistema je da se olakša protok informacija između svih poslovnih funkcija unutar organizacije i omogući upravljanje vezama sa eksternim sistemima. Efikasan ERP sistem kao i sistem za obračun poreza predstavljaju vredan resurs koji se koristi za potrebe vođenja poreskih evidencija i obračuna poreza. Ovi sistemi pomažu da se zaposleni u administraciji oslobode dela obaveza i posvete drugim aktivnostima koje organizaciji obezbeđuju dodatni kvalitet.
ERP i računovodstveni sistemi mogu biti složeni, tako da njihovo uvođenje često zahteva značajne promene u radu zaposlenih što iziskuje značajna planiranja i prilagođavanja.
Metodologija PwC će vam pomoći u kreiranju detaljnog plana prilagođenog vašim potrebama u cilju uspešne implementacije ERP sistema. U tom smislu možemo da vam pomognemo u toku implementacije ERP sistema kao i u analizi kvaliteta poreskih informacija generisanih pomoću ERP i poresko-računovodstvenog softverskog programa.