Korporativna kultura kompanije PwC se stiče i razvija uz pomoć i podršku sistema tj. okvira u koji ulaze očekivanja i zahtevi kako zaposlenih u našoj kompaniji tako i spoljašnjeg sveta.
Očekivanja i zahtevi zaposlenih i spoljašnjeg sveta nam pomažu da usmerimo naše ponašanje ka korporativnim ciljevima i vrednostima kompanije PwC i izgradimo poverenje
Naš Kodeks ponašanja zasniva se na korporativnim ciljevima kompanije PwC, (izgradnja poverenja u društvenu zajednicu i rešavanje teških problema) i osnovnom skupu istih vrednosti koje delimo.
Kodeks ponašanja definiše zajednički okvir koji podrazumeva očekivano ponašanje, očekivan način poslovanja i ispravno postupanje. Osim toga, njime se takođe definiše stav da je potrebno da otvoreno i bez oklevanja kažemo ako uočimo situaciju koja odstupa od pravila Kodeksa ponašanja i usvojenih vrednosti kompanije PwC.
Znanje, razumevanje i život u skladu sa načelima Kodeksa ponašanja osnovni su elementi našeg identiteta kao stručnjaka kompanije PwC i predstavljaju sve ono za šta se mi zalažemo.